Het patroon van VIRM oogt inderdaad veel strakker en zou denk ik hier ook beter staan. voor je ontwerpen Jeroen. leest NS misschien mee ?
U leest goed mee, dit probleem speelt nu al bij de SLT, alwaar de mcn ook nog meters verder naar achteren zit in vergelijking met bv een DDAR/DDZ..... Kan dus helemaal niet meer naar links of rechts kijken.Maar daar hebben de jongens en meisjes van de designafdeling niets mee te maken. Hetzelfde groepje welke ook een glazen achterruit in de SLT cabine wilde, dat de mcn dan s'avonds niets meer zag, was van ondergeschikt belang.
Toch vind ik zelf de diagonaal lopende blauwe baan tussen het voorste balkon en de bovenverdieping niet fraai. Deze band zou minder stijl moeten lopen.
U leest goed mee, dit probleem speelt nu al bij de SLT, alwaar de mcn ook nog meters verder naar achteren zit in vergelijking met bv een DDAR/DDZ.....
Natuurlijk wel: de auto !
Zoiets?...allemaal kleurplaatjes...
Sneeuwtrein, ik ben nieuwsgierig naar hoe dit eruitziet als deze trein ouderwetse reclamebanen kreeg en niet die blauwe banen om de ramen. Zou je zo lief ( ) willen zijn om van alle die je nu getekend hebt een uitvoering met reclamebanen te maken?
Maar dan met grijze deuren, net zoals... bijvoorbeeld... een DD-AR?