Lijkt wel fotoshop Op de stuurstand en mDDM zou toch zon grote koersbord komen? zie het nergens terug op de kop niet de zijkant.
Meer zoals de gerenoveerde 1300? Ik denk dat het nogal vreemd zou staan met een groter dan normaal logo op 1 van de bakken.
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron, mijzelf!, vermelden dat er niets geen fotoshop aan deze plaat is gedaan, jammer dat je dat wel denkt.
Heb je de foto niet bekeken?
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron, mijzelf! als maker van de foto, vermelden dat er niets geen fotoshop aan deze plaat is gedaan, jammer dat je dat wel denkt.
.....Op de stuurstand en mDDM zou toch zon grote koersbord komen? zie het nergens terug op de kop niet de zijkant.....
Zo enorm hoeft nou ook weer niet, maar op deze manier staat-ie er wat verloren bij . Ietsje lager en ietsje groter zou m.i. beter zichtbaar zijn.
Jawel, maar de smoes van 'bezuiniging vanwege (vulmaarin)crisis' enzo is een universele, dus kansrijk.
Iemand al opgevallen dat de verlaging in het dak aan de achterkant van de stuurstand nu even hoog is gemaakt?
Wat me wel opvalt aan dit ontwerp is de, relatief, slechte zichtbaarheid van de deuren.