Ja ze rijden wel (bijna) altijd. Iemand die weet wat er dan hier in Hwijk komt te rijden? het enige wat ik kan bedenken zijn die sletjes, maar dan hebben ze een trein van 1 km nodig om al die toeristen hier naar harderwijk te krijgen. Ja ik werk met die toeristen dus dat kan ik wel met enige zekerheid zeggen.
En om dan weer terug te gaan naar DDZ, ik vind het walgelijk hoe die buitenkant in de verf is gezet. Bij ICMm vind ik die ronde uiteinden van de blauwe band op de koppen al het hele karakter van dat materieel om zeep helpen, maar bij DDZ zijn ze geloof ik helemaal de draad kwijtgeraakt als je het mij vraagt. Het oogt zó jaren '90..... Jeroen
En om dan weer terug te gaan naar DDZ, ik vind het walgelijk hoe die buitenkant in de verf is gezet. Bij ICMm vind ik die ronde uiteinden van de blauwe band op de koppen al het hele karakter van dat materieel om zeep helpen, maar bij DDZ zijn ze geloof ik helemaal de draad kwijtgeraakt als je het mij vraagt. Het oogt zó jaren '90..... Kijk maar:Jeroen
Laat 10 mensen een ontwerp maken en ze zien er allemaal anders uit.
Op de site van Nico Spilt een plaatje van het geheel in wording.Over smaak valt normaal niet te twisten, maar dit is gewoon lelijk.