Berghuis: ,,Ik ben verheugd dat de NS nu afziet van nog eens tachtig sprinters. Ze willen in plaats daarvan gaan rijden met gereviseerd materiaal. Denk daarbij aan de oude dubbeldekkers. In die treinen zijn veel toiletten stuk en afgesloten. Die wc’s worden gerepareerd. Het is dus een dubbele afspraak.’’
Nog wat extra'shttp://www.struktonrail.nl/SiteCollectionDocuments/Transformatie%20DDZ.pdf
Dat was mij idd ook opgevallen. Kennelijk gaan ze dus een ruit voor de raamstijlenlangs zetten. Ook een oplossing dus. En het gat lijkt mij idd tbv de klimaatkoffer. Wel een interessant project zo die DDZ. Of het mooi word is een kwestie van afwachten natuurlijk.
Het lijkt mij logisch dat in alle bakken airco komt... De foto hierboven is geen Bvk maar een ABv.Het rechthoekige gat in de koppen van de cabines zou voor een nieuwe ruitenwisseraandrijving moeten zijn. De cabines worden voorzien van één grote frontruit. Op het plaatje op de Strukton-site is dat goed te zien.
De cabines worden voorzien van één grote frontruit. Op het plaatje op de Strukton-site is dat goed te zien.