ik vind het zonde, dat er een einde gaat komen aan getrokken matrieel, het nederlandse spoorcultuur was vooral gebaseerd op getrokken matrieel en enkele treinstellen. Ik vind dat NS een verkeerde weg is ingeslagen om straks voor de IC alleen maar VIRM en ICMm rond te laten rijden, dat word erg saai. Idereen kent de grote poster nog wel met alle matrieel erop, dat was mooi, met alles erop en eraan. Ze kunnen nog terug om de 6 delige DDZ een loc voor te zetten ipv motorwagen
het nederlandse spoorcultuur was vooral gebaseerd op getrokken matrieel en enkele treinstellen.
doorroesten alsof het Talbot Horizons zijn
DDM-1 Met Loc 1844 in volle glorie. Gr. Iven
JeIk vindt het zelfs onzin om nieuw materieel aan te schaffen als het oude materieel het gewoon nog doet. Alle 16, 17 en 1800'en zijn nog in topconditie op een paar na. Het deel wat in slechte staat is, is alleen maar in slechte staat gekomen omdat het terzijde is gezet.
Ik dacht dat een groot deel van die loc's alleen maar terzijde was gegaan I.V.M. materieel overschot. Dat was tenminste wel zo toen de ICK terzijde ging. Maar blijkbaar zijn er ook loc's terzijde gegaan omdat de NS ze niet meer wou repareren.