ik heb ook nog de s88 afgesloten met een 10k weerstand. Ik blijf in mrdirect dan nog gewoon 31 decoders zien, terwijl het er volgens mij nog maar eentje had moeten zijn.
Rob,Je kunt SN=31 gewoon laten staan zal geen negatief of positief resultaat opleveren.MvgWim.
Hallo Wim,Dat is zo, maar omdat Michiel zich afvroeg hoe het kon dat hij 31 melders zag terwijl er maar één aangesloten is.Vandaar en ook vanwege de overzichtelijkheid.Groet,Rob
Rob, uit de afsluit weerstand blijkt niet dat het goed werlkt, want deze zat op de S88 module, en de S88 werd ook geheel bezet doorgegeven.Voor mij een indicatie dat de kabel verkeert aangesloten is, maar dat is niet zo volgens Tweety. Maar iets anders kan het bijna niet zijn.MvgWim.
Als je niets aansluit op de LPT ingang van de computer krijg je puntjes.
Tweety, heb je als je de S88 aansluit op de lpt allemaal puntjes of heb je allemaal cijfers?
Dan krijg ik allemaal cijfers. Pas als de lpt interface er aanhangt krijg ik puntjes.dan heb ik allemaal cijfers
Dan krijg ik allemaal cijfers. Pas als de lpt interface er aanhangt krijg ik puntjes.
Tweety, als je nu even tweedraden aansluit op de RM-DEC-88 zolas op het plaatje, dan moet je twee bezette contacten zien in de eerste S88 module op het scherm.http://i5.photobucket.com/albums/y200/xammax/S88Dr.jpgMvgWim.