Reed vanmiddag toevallig langs de Dijksgracht: staan ook al wat 1700-en buiten dienst zo te zien.
De 1622 en 1625 staan al heel wat jaren in Tb, in mijn Nedtrain-tijd heb ik ze nog regelmatig gefotografeerd. Samen met de 1605 en 1618 overigens. Die 1625 met zn kromme bodemplaat was zowieso al total loss. Alhoewel de 1755 er toendertijd nog veel erger aan toe was, maar toch werd opgelapt.
OdR
Is dat zo? In augustus heb ik nog een exemplaar zien staan aldaar. Of is dat dan een andere 1600?
Wat is dat?
Om dezelfde reden is de 2376 aan het eind van z'n loopbaan nog hersteld én geschilderd na een aanrijding in Zeeuws-Vlaanderen.
Had daar niet een vrachtwagen tegenaan gezeten? Kan me een plaatje herinneren van een vers geschilderde cabine inderdaad.
Was het bedrijf op het Nederlandse spoor al niet saai en eentonig, dit beeld gaat zich voortzetten naar ik vrees. Straks alleen maar gele treinstellen.............Koplopers, VIRM, Sprinters, nog wat Vtjes en Tjes en dat was het dan.
Om dezelfde reden is de 2376 aan het eind van z'n loopbaan nog hersteld én geschilderd na een aanrijding in Zeeuws-Vlaanderen