... de kopdraaistellen nu beide klaar en goed draaibaar. Bakken staan mooi loodrechtop. Even de bakken tijdelijk een beetje op hoogte opgelegd.
In messing is het me iets onduidelijker.Dit moet de koppeling worden tussen de motorbak bij het loopdraaistel:De messing wand in de motorbak boven het loopdraaistelDe messing wand in de kopbak boven het loopdraaistelEn dat past precies op elkaar en mits je de wanden goed in de bakken hebt gesoldeerd, staan beide bakken precies op gelijke hoogte:Bij het motordraaistel is het nog iets gecompliceerder.Er is een andere tandwielbak gemaakt voor het draaistel en de wand die ervoor ligt komt volgens mij in de kopbak.Dan komt er een wand in de motorbak, die hieronder schuift, waardoor er ook weer een oplegging onstaat, dat wanneer je tenminste de wanden strak in de bakken hebt gesoldeerd, de bakken meteen op gelijke hoogte staan.
... dit ziende, heb ik nog weer een andere uitvoering van de compleet messing kit. Geen van de getoonde onderdelen zitten meer in de etsfrets.D'r zijn me nog speciale kortkoppelingen uit resin beloofd. Dus ik wacht daar eerst maar eens op. Met een goede twee en halve week zouden die er moeten kunnen zijn
By the way, weet iemand of het tot B-afdeling verbouwde deel van de originele Bk nog andere zitplaats opstelling gekregen heeft ? b.v. 2 + 2 ipv 2groot + 1grootGrtzz,Karst