Na 2 weken weinig tijd en gebrek aan de juiste onderdelen vond ik vandaag een mooi postpakket van Maykel:Dit zijn de onderdelen die wel bij de kit van Maykel zitten en niet bij die van MSL-Hobbies:Een extra etsplaat met nieuwe dakrondingen, pantograven en trappen2 resin daken voor de pantograven (ik zal eens kijken of ik ze beter vind passen dan de nieuwzilverenMooie transfers voor de biezen en de LNER 6000 opschriften op de zijkanten en de bufferbalkenStalen wormen en kunststof wormwielen, waardoor met een extra Mashima beide draaistellen zijn aangedrevenDe laatste zijn een extra bestelling, want dit is niet standaard. Met 2 aangedreven assen moet het natuurlijk ook kunnen.Maar voor 35 Euro is zo mijn originele MSL-Hobbies bouwkit een echte MK modelbouwstudios geworden.Dus nu weer aan de slag Ivo
Ivo,Geweldig mooi om te zien!!!Begin nu zeker te twijfelen of ik hem ook niet zal bestellen Grts
Is dit setje standaard te koop?Ben zelf ook in het bezit van de MSL versie en dit lijkt mij een handige uitbreiding.
Iets van het dak is te zien in het grote boek van Guus Veenendaal, Spoorwegen in Ned. 1834-nu, p. 488. Wel weer van een afstand, helaas.En hier (laatste foto) ook nog zo wat:http://www.therailwaycentre.com/Pages%20Loco/Recognition%20loco/Illus_76.html
...Nu nog het gaatje voor de schroef van een Sommerfeldt pantograaf in het midden dichtsolderen.