ik stond in de rij voor een bakkie koffie (in de BNLS stand was ook koffie maar die hebben we maar aangeboden aan shell voor de verkoop als stookolie.. )volgens onze voorzitter kon er nog wel een schepje bij.. nou.. dat hoefde dus echt niet
Ik ben benieuwd naar de discussie die ontstond nadat de foto van het bordje gemaakt was en de standhouder daarop aangesproken werd. Vriendelijk is het bordje idd niet maar nog altijd vriendelijker dan een soort schrikdraadconstructie waar ik zelf voor zou opteren na negatieve ervaringen met graaiende handjes.
Uiterste onvriendelijkheid!:20260308_123059 by Ronald Halma, on Flickr
Ik heb nog nooit met iets geëxposeerd, maar ik vermoed dat ik er volkomen ongeschikt voor ben. Ik zou een hartverzakking krijgen van elk vingertje dat te dichtbij zou komen. Ik snap beide posities. Onvriendelijk naar toeschouwers, maar er is natuurlijk ook negatieve ervaring. Er gaan dingen kapot en er verdwijnen dingen. Respect voor de standhouders die gewoon lekker naar tentoonstellingen en beurzen blijven gaan. Zonde wanneer niemand dat meer zou doen.
Dat zijn de krenten in de pap! Schitterend dat je zoiets meemaakt èn dat je kennelijk allebei een goed geheugen hebt. Ik geloof niet dat ik hem herkend zou hebben. Het was niet toevallig kwart voor drie?
Ik denk niet dat hij aangesproken zal zijn op de inhoud, hoogstens op grammatica
Spot on, Paul
Ik heb nog nooit met iets geëxposeerd, maar ik vermoed dat ik er volkomen ongeschikt voor ben. Ik zou een hartverzakking krijgen van elk vingertje dat te dichtbij zou komen.
Een overweging zou zijn om te verhuizen naar een datum in oktober (plaats van Eurospoor). Dan bied je ook winkeliers, handelaren en bouwers van banen meer lucht ten opzichte van de nu drukke periode van december tot en met maart. Een goede timing met een aantal (grotere) modelspoorevenementen in het buitenland (duitsland en belgië) is er genoeg ruimte voor bouwers van banen en handelaren een keuze te geven om toch te komen.
Dat dus. Ik heb ook twee keer een volwassenfiguur vriendelijk (op mijn manier) verzochtom eraf te blijven, aangezien het zonder vingersmoeilijk modelbouwen is... (het staat in 5talen op de baan). Het onderschrift bij de fotovind ik ook teveel PVDA/GL - D66, het magbest wat meer duidelijkheid genereren. Jemag er namelijk gewoon mt je fikken afblijven.
Leest: dat kan natuurlijk ook voor Ontraxs gelden natuurlijk
Maar in de praktijk zaten er meestal kindertjes op, op de knietjes en de handjes op de stoelleuning. Sommige staken hun handen in de kast, maar het viel me op dat ze vaak door papa of mama tot de orde werden geroepen. En ach, misschien sneuvelt er een boompje, maar daar maak ik me niet echt druk om.