De trapjes heb ik ook heel simpel uit de dunne verpakkingskunstof en 0,5 mm plaat voor de treden gevouwen en geplakt. Het is puzzelen om ze onder de deur te laten uitkomen met die bladveren. Houd daar op tijd rekening mee, ik kwam er eigenlijk te laat achter. Volgend exemplaar beter.
Toen ik met de draaistellen bezig was heb ik dit opgelost door ze 2 mm naar de buiten zijde te verplaatsen, ik heb dit idee ooit van iemand op een beurs gehoord die er een artikel over zou schrijven in een hobbyblad, ik heb dit artikel nooit gezien en ben toe zelf aan de gang gegaan, bij deze het resultaat.bij deze is het niet gedaan.Bij deze zijn onverbouwde draaistellen iets naar buiten toe geplaatst wat meteen een beter gezicht gafMvg Daan de Leeuw
Een baanschuiver laat ik achterwege
Dan heb je meteen je antwoord hoeveel mm je de draaistellen naar buiten toe kan verplaatsen.Ik heb het toe heel simpel gedaan door het onderstel door te zagen en er op de koppen iets af te halen in het midden een stukje er tussen en de boel weer in elkaar zetten.