Een rechtstreekse trein tussen twee luchthavens is alleen interessant voor reizigers die op een van de twee landen om dan vervolgens vanaf de andere weer te vliegen, en daartussen een andere vervoersmogelijkheid nemen. Dat zullen er weinig zijn, het is namelijk niet erg logisch dat te doen.
Dus de icng b gaat rijden tussen schiphol en brussel en tussen rotterdam en brussel luchthaven, en om het sneller te maken is de snelheid verhoogd, worden tussenstops opgeheven en moet men overstapppen als men van luchthaven naar luchthaven wil reizen en wordt de hele beneluxdienst eenvoudig gesplitst in twee niet aansluiende lijnen. Woest aantrekkelijk gemaakt dus.Of mis ik iets?
Dit was aan de hand van de eerste 2 foto's.l]
Van Amsterdam naar Groningen is de behoefte ook klen. Toch rjdt de ic wel tussen die plaatsen. Waarom zou dat zjn?
Alles beter dan helemaal lichtgrijs met alleen een geel vlakje op de kop en rode deuren, zoals de nationale kleurstelling van de NMBS blijkt te zijn....