Het ontbreekt aan opdrachtgevers die ze voldoende willen betalen.
Maar door de hogere loonkosten stijgen dan de tarieven en is de reiziger niet meer tevreden. Heb je nog een andere oplossing?
Minder winst kan ook. Het is een v.m nutsbedrijf.
De alternatieven worden ook duurder. Mobiliteit wordt duurder. Wen er maar aan.
Weet iemand hier hoeveel ampere er normaal loopt door een HS leiding van 150 Kv?
Het getroffen circuit, om precies te zijn Lely – Olsterpad Paars, is ontworpen op 150 kV bedrijfsspanning en maximaal 416 MVA vermogen.
Qua topic is er nauwelijks besproken waarom er geen permanent vangnet onder die leidingen was gespannen. In het buitenland ben ik die in verschillende vormen tegengekomen. Kon alleen geen foto's op het web vinden. Heeft iemand die?
Ik begrijp dat de HS leidingen van alu zijn. Is dat altijd alu geweest of is daar ook wel andere materialen voor gebruikt.