Het is maar wat je een mazzeltje noemt
,de capaciteit van 1 trein kost je xx aantal bussen,en als ik het goed heb begrepen dan zijn ook bussen en personeel ervoor niet in overvloed beschikbaar,dus word het voor de reizigers simpelweg langer wachten tot men eindelijk een bus in kan.
Duurt je reis ipv b.v. een uur,al gelijk 2 uur en dan zit je enkel nog maar in een bus en ben je nog geen meter opgeschoten Het langer door rijden v/d bussen,zal eerder noodzaak zijn dan een mazzeltje voor reizigers
De groei bij NS is er uit. Dat https://nieuws.ns.nl/halfjaarcijfers-ns-matig-herstel-in-eerste-helft-2022/constateert de NS directie zelf al. Is ook niet raar, want als passagier zoek je bij vaak optredende problemen ander vervoermiddel of andere werkplek. Hoe meer stakingen en storingen, hoe minder passagiers op den duur. Dus ook hoe minder materieel en personeel nodig.
Bij mijn weten is de constructie op de bovenste foto er eentje die wordt toegepast bij de aanleg van hoogspanningsleidingen en dus daarna wordt afgebroken. In het verleden vaak genoeg gezien.