Omdat ik de laatste keer op werk, 1 uur bezig was met de laatste aders van een ronde kabel in zo'n blokje te stouwen. Ik wist niet dat je deze ook in een platte uitvoering had omdat die aders altijd zijn getwist enzo...
Ik wist niet dat je deze ook in een platte uitvoering had omdat die aders altijd zijn getwist enzo...
Komt Yamorc ook met terugmelders die terugmelden via het RS-protokol van Lenz?
Of je gebruikt RJ45 connectoren voor stugge kabel, die hebben een heel handig hulpstukje waar je de adereinden in kunt duwen, waarna je het zo in de connector zelf kunt schuiven en aanknijpen.
Waarbij Lenz zelf ook grote problemen had met het uitbrengen van de nieuwe centrales vorig jaar.... ( om ook hun eigen modules weer aan de praat te krijgen )
Correct, helaas. Dus als third-party ben je aangewezen op complete reverse engineering. Iets dat voor de toekomstvastheid niet goed is.
Helaas is de vraag in de markt naar deze melder heel marginaal
Een conversie naar Loconet zal er niet inzitten vrees ik
Citaat: Komt Yamorc ook met terugmelders die terugmelden via het RS-protokol van Lenz?Je kan natuurlijk eentje van DK kopen en verder S88 van Yamorc. Mits die digikeijs RS melders goed functioneren..
Citaat: Helaas is de vraag in de markt naar deze melder heel marginaalZo jammer is dat aan een kant ook weer niet. Ik bedoel hoeveel terugmeldbussen we ondertussen?