Ja, Bart Smit, die eerst (bijna) alle kleinere modeltreinafdelingen de speelgoedwinkels uit concurreerde met hun renprijzen en kortingskaarten en daarna zelf ook maar ophield met modeltreinen.
Ik ben wel benieuwd wat je nu weer met de DSB-loc moet. Dat past toch helemaal niet in Twente?
Mijn hofleverancier Fox is er (mede?) daardoor ook mee gestopt.
En jij wilde nooit een materieelshow
Ik ben echt helemaal los,
hoe ouder hoe gekker…
Nu weer... wat zijn dit nu weer voor implicaties?
Dit is het verhaal:Op kruispunt de Graaf? Die was al lang weg, of bedoel je misschien die vreselijke Van Ulzen met die kelder?
Mag ik de kenners hier een vraag stellen? In de categorie vraag en aanbod zag ik een Artitec plan W in Beneluxkleuren langs komen, met smalle deuren. Wat ik kan vinden zijn die ingezet tussen 1973 (verbouwing) tot 1981. Bij mijn weten werden ze ook af en toe als versterkingsrijtuigen binnenlands ingezet. Is die aanname correct? Of kwam dat pas na het einde van de Beneluxdienst (vaak) voor en moet ik eigenlijk op zoek naar een versie met brede deuren?Groeten,Rogier
Noem een DSB Bolle neus, een 1600 in DB Cargo kleuren en een DB 181 op het baanvak Bentheim-Hengelo in 1981 maar geen materieelshow…..Het kan niet, het hoort niet, het bestaat niet! Eén grote kermis daar in Kassenberg….. 🤣🤣🤣
Mag ik de kenners hier een vraag stellen? In de categorie vraag en aanbod zag ik een Artitec plan W in Beneluxkleuren langs komen, met smalle deuren. Wat ik kan vinden zijn die ingezet tussen 1973 (verbouwing) tot 1981. Bij mijn weten werden ze ook af en toe als versterkingsrijtuigen binnenlands ingezet. Is die aanname correct? Of kwam dat pas na het einde van de Beneluxdienst (vaak) voor en moet ik eigenlijk op zoek naar een versie met brede deuren?
een 1600 in DB Cargo kleuren
een DB 181
Het kan niet, het hoort niet, het bestaat niet!
die Jeroen ook al tentoon spreidt:
dus waar maken we ons in model nou eigenlijk druk over
Volgens mij was er ook een vestiging in Enschede.
Capitole rommel. Zo te lezen net op het forum zijn er meer die dat soort schroot leuk vinden!
Met smalle deuren zou het ook net kunnen met ICR, maar misschien is dat mijn eigen modelbaanvrijheid. (# nog steeds tijd voor een eigen topic....)
De één millimetert op de vierkante micrometer, de ander wil een speelbaan waar een exacte dienstregeling van 40 jaar geleden op afgewikkeld wordt en weer een ander heeft een Chinees aquarium waarin op gezette tijden random een trein voorbijschiet...