Waarom draai je het binnenste spoor niet door in de spiraal?
Beste Jos,Er vallen me een paar dingen op bij je laatste plan, van 13 aug:- bij de drie werkplaats sporen zou je een uithaal spoor kunnen plaatsen door de eerste wissel te vervangen door een Engels wissel. Met dit spoor kun je loks in de werkplaats van spoor laten wisselen zonder andere sporen te bezetten.- mijn persoonlijke smaak: ik zou de sporen 3, 9 en 2 zo veel mogelijk parallel laten verlopen, van wissel tot stootjuk- het is een grensstation in tp IV. Dat betekent een lok wissel. Ik begrijp niet goed hoe de lok wissels worden uitgevoerd. - waarom heb je linksboven 3 uithaal sporen? Één is toch voldoende?Ik heb niet het hele draadje doorgelezen dus misschien heb ik iets gemist
-Sporen 2, 9 en 3 gaan bij de uiteindelijke bouw parallel aan elkaar lopen.De misvorming in de tekening is een euvel in Anyrail.
Jos, je hebt nogal wat Engelse wissels in je plan. Je weet dat Rocoline voor de hele Engelse wissels het zogeheten Baeseler type heeft, dat in Nederland, voor zover ik weet, nergens is toegepast? En dat valt zeer in het oog. Dat je dat wel even meeneemt in je overwegingen.