Enige opmerking, de sporen 5,6 en 7 en de werkplaatssporen gaan alleemaal door 1 Engels wissels. Dat oogt naar mijn idee niet echt NS-achtig. Ik zou daarom spoor 5 en 7 met een extra wissel vanuit spoor 1 aantakken. Hierdoor kan je makkelijker uithalen op spoor 6 (meer lengte) en kan je los rangeren zonder dat je de treindienst naar deze sporen in de weg zit. Enige nadeel is dat je alleen vanaf spoor 6 naar de werkplaats kan. Maar goed, het blijven concessies
Alleen nog de vraag; waar komt Post T??Bij de overweg of DKW linksonder lijkt mij wel een geschikte plek. Rechtsboven heb waarschijnlijk niet zo heel veel plekArjan
Post T komt op de kop van perron 3 en 4.
Nu past er precies 1 Hondekop 4 op, dat is nagenoeg perfect.@ VvKAN,Spoor 9 is zeker niet nutteloos.De reden hiervan is relatief eenvoudig:In mijn periode (1980/1995) reden er ook Duitse accumotorwagens naar Maastricht (Br515)Op spoor 9 konden deze opladen.Ook wordt spoor 9 regelmatig gebruikt om buitendienst staand materieel te parkeren.Jos.