Ik heb hem in de C1 liverei besteld. kan die leuk bij mijn corail en eurofima's. of het helemaal klopt weet ik niet maar ik vind het leuk en daar gaat het om
Even een rotschop met een vraagje voor de experts hier.Eerder werd gesproken over het NMBS rijtuig: nu las ik vandaag in de Jouef catalogus dat zij een oranje resto bak aankondigen.nu ben ik geen expert op dit gebied maar betreft die nieuwe aankondiging een Pistoiesi? als ik het goed begrijp is het geen breda...het gaat om dit ding:bron: eerder genoemde catalogus
heb het model al een tijdje hier in de kast staan en is goed van makelij.Art nr 533000. Ziet er wel wat plastiek achtig uit maar verder fijn afgewerkt
Middag !Wat betreft de inzet van dit model heb ik het onderstaande gevonden.Vanwege copyright vermoed ik dat het niet toegestaan is de foto's zelf weer te geven en dus volgt alleen maar een beschrijving.
Deze waren o.a. ter vervanging van de Belgische i2R rijtuigen (LS Models/Models World set MW1602) die ook al een behoorlijke tijd meegingen en eigenlijk niet meer aan de norm voldeden. De i2R's kwamen al in de oude groene kleur voor en de latere oranje C1 kleurstelling (soms livrei genoemd in het Belgisch) in Nederland.