Net op tijd geruild voor stoep schoonvegen.Hier was het wel bedekt met van die poedersneeuw, maar dat waait vanzelf weg. Ik denk dat alles richting het dichtstbijzijnde spoor waait om daar lekker op te hopen.
In de Sovjet-Unie hadden ze toch ooit een tram met een straalmotor voorop om de weg schoon te branden? Lijkt mij reuze effectief!
Zullen we de discussie alvast uittekenen?
@Henk je vergeet de schuldvraag, die ligt natuurlijk bij de linkse regering. Welke laat ik even in het midden.
Luit=kamp 1. Volgende!
Ik verbaas me altijd over het gemak waarmee het onvermogen van onze spoorwegen wordt goedgepraat.
Ik verbaas me altijd over het gemak waarmee het onvermogen van onze spoorwegen wordt goedgepraat. Een beetje sneeuw en plots kan er niets meer . Oh wee want dat is duur maar wel vindt heel Nederland het heel gewoon dat onze wegen berijdbaar blijven en dat gemeenten, provincies en rijk miljoenen uitgeven voor dit werk. En als het spoor haar zaakjes niet voor elkaar heeft is er voor velen hier niets aan de hand. Ik heb het niet over iets als 1979 maar gewoon een paar vlokken en wat wind en het systeem werkt niet meer. En je kunt nog zo een OV promotor zijn dit kun je echt niet verkopen aan die koekblikrijders die zeggen maar wij komen er wel.
De rekenmodellen verlaten de organisatie niet vrees ik, dus bedrijfseconomische belangen op metaniveau is niemands probleem....