Er is toch maar 1 "stuurstand" aanwezig,de andere was toch de motorwagen die geheel opnieuw gebouwd zou moeten worden ?
Dromen is o zo leuk, maar de realiteit is bikkelhard. Dit treinstel gaat nooit meer rijden. Kijk naar de Mat24 van Nedtrain, de NS 1500 van het NS personeel en de DE-2 In Winterswijk. Allemaal uniek materieel wat eenvoudig rijvaardig te krijgen is.Maar de administratieve rompslomp en de vele tegenwerking en onmogelijk in te willigen eisen is bij dit soort projecten al zo groot en eigenlijk niet te overzien (of te nemen) dat het die clubs al niet lukt om hun materieel op de hoofdbaan te krijgen.Knap een TEE stuurrijtuig op, en geef de andere aan het NSM en sloop de rest zsm.Dhr. Koopmans (niet persoonlijk bedoelt) geeft het klimaat zo mooi aan, schermen met miljoenen, maar een kwartier later aangeven geen tijd te hebben.Een van de problemen waar vele clubs tegen aan lopen helaas.
"Elke" trein is op de hoofdbaan te krijgen, t grootste probleem zit hem alleen in euro's en man krachten
Er zijn twee kopbakken en drie tussenbakken in NL. De twee kopbakken en twee tussenrijtuigen op de Dijksgracht en één tussenrijtuig staat (als ik me niet vergis) op de Watergraafsmeer.