Amsterdam acryl verf,vallejo verf,verf van de a*tion,het is hier allemaal aanwezig,voor mij keus genoeg dus [
Waar ik het meeste bang voor ben is dat als ik buiten de uiteindelijk verf om ook nog primer moet gaan gebruiken,dat alle details in de prints vol lopen Of dat dat ook gebeurt kan ik niet zeggen,want wederom,ik heb dit zelf nog nooit eerder gedaan,dus of dat m'n vermoeden klopt is nu een
IPA,ok,ook nog nooit gehad/gebruikt,maar ik neem nu aan dat je het item in een badje legt met dat spul,dan even laat weken en dan eruit haalt en zo laat drogen ??
Verder valt t me op dat het spul te koop is in diverse gradaties van puurheid,wat moet je minstens hebben,70% puur of
Dat zou ik graag wel even willen weten,gebruik van handschoentjes is tijdens en na gebruik van dat spul dan waarschijnlijk ook vereist ? Ivm je handen die toch ook altijd wat vettig zijn en het verven denk ik,dat dat moet,anders zit immers je verf object weer zo onder "dinges"
Echte verf,hmm en waar zou je dan aan moeten denken,welke opties zijn er dan zoal volgens jouw ?Spuiten,ja dat zal hier alleen gaan dmv een spuitbus,een "luchtkwast" heb ik niet