Tja, en dan maak je vol verwachting het pakketje open….Tenzij de verkoper het kleinood al zo in de doos gedaan heeft, hebben de dames en heren van de posterijen heel veel plezier tijdens het voetballen gehad.Toch ook maar even de Duitse Ebay verkoper contacteren…
Wie schets mijn verbazing toen vanmorgen er opeens een medewerker van DPD aanbelde met het betreffende pakketje. Hij was voor controle bij "De buren" geweest en had daar diverse pakketten van UPS op de grond aangetroffen, let wel de kluisje zijn normaal afgesloten maar de locatie zelf is open en bloot toegankelijk voor iedereen in het winkelcentrum.Hij had besloten om zelf maar even rond te gaan en de pakketjes te bezorgen. Kortom ik geloof dat je in het vervolg bij pakketjes verzonden door UPS extra moet opletten waar je ze laat bezorgen. Ik denk dat dit een echts geval van "If you pay peanuts, you get monkeys" is. Overigens heb ik wel een klacht bij UPS ingediend en ik denk dat ik ook Modelbahn union op de hoogte stel.Groet Meino