Wachtende op mijn decals in het tijdslot van 14:45 tot 17:15 krijg ik om 17:30 en bericht dat ze het niet halen en hopelijk vandaag voor 22:00 langs komen. Hele tijd voor thuis gebleven en straks op tijd naar bed om dat om 4.30 de wekker weer gaat. Gewldig de leveringen van postnl.Had ik beter meteen afhalen kunnen kiezen.Rick
Net nog effe een schouderklopje aan mijn DHL chauffeur gegeven. Strakke levering weer.
Zijn die decals zo groot dat ze niet door de brievenbus kunnen
Rick dat is vreemd,maar ook weer niet ???Dat bewuste pakje is hier eergisteren afgeleverd,dat stond eergisteren s'morgens op m'n scherm ineens als zijnde onderweg naar m'n huis,en de lege dagen ervoor waren ineens ook ingevuld Het werd ook i.d.d. geleverd in aangegeven tijdvak.Schijnbaar staakt men bij DHL/deutsche post en loopt e.e.a. onverklaarbare vertragingen op,het lijkt erop dat er nog wel mensen daar aan het werk zijn,maar slechts een fractie van wat dat hoort te zijn.Er is dus nog hoop
Had ik beter meteen afhalen kunnen kiezen.Rick
ik zie net dat het pakketje is gescand in 'het landelijke sorteercentrum'. Heel raar dat het zo lang moet duren,