Update; "retour afzender na één keer aanbieden"Overleg gehad via chat en telefonisch met DHL. Zij beweren twee keer te hebben aangeboden, ook op de dag dat ik de hele dag thuis was. Maar de leverancier heeft aangegeven, "na twee keer aanbieden retour." Dus DHL heeft deels schuld.
Ervaring met post nl. slecht! Want heb een rijtuigje besteld. Het pakje kreeg ik behoorlijk snel. Maar iemand had een klein sneetje in de doos gemaakt. Rijtuig was foetsie!!! De rekening zat er nog wel in! Ik geloof niet dat modeltreinenwinkel in Zutphen vergeten is het rijtuig erin te doen. De snee in de doos zag ik eigenlijk te laat. Toen was mijnheer post al weg! Anders had ik het pakket niet aangenomen!Moet nu maar zien hoe ik mijn geld terug krijg! En nu het kerstavond is is alles gesloten en kan ik nergens reclameren! En je hebt als klant rechten, maar zie dat recht maar eens te halen!