Alleen de BR 78 van Fleischmann (flm 4078) zorgt ter plaatse van beide scheidingen voor overbelasting.Het treedt op bij beide overgangen, in beide richtingen. De versterkers schakelen dan uit, kortsluitingsmelding.Overigens, wanneer de lok langzaam rijdt, dan gaat het wel goed.VersterkersBeide versterkers hebben hun originele voeding.flm: 680801 met voeding 6710 (sec 14V) als masterroco: 10764 mer voeding 10850 (sec 18V) als boosterDe voeding is dus van een ander type. Gezien al mijn loc's op één na goed over de boosterscheiding gaan, zoek ik hier niet de hoofdoorzaak.Correct?
Of is er een andere mogelijkheid:Beide versterkers op één voeding, die dan wel voldoende vermogen kan leveren?Dan weet je zeker dat de voedingsspanning gelijk is.
Ikzelf had ooit een probleem met de wisselbediening van LDT met de Roco multimaus. Iemand tipte me om de steker van de baanaansluiting om te draaien en zie, het werkte!