Ik heb goed nieuws, volgend jaar zal ik zeker weer op Rail staan, ik heb al dranghekken geregeld en een nummertjes automaat met minimaal 500 nrsvoor 3 dagen.Met ander woorden, als je niet langs bent geweest kun je ook geen mening over de diorama hebben, want je weet de achterliggende gedachte niet.Overigens bevreemd het mij dat ik op Rail dit jaar maar 1 persoon heb gesproken over dit thema waar hij het niet mee eens was.Toen jullie er langs liepen hadden jullie mij er toch ook over aan kunnen spreken, of niet?
Er is nog niet veel veranderd hier merk ik.Dezelfde figuren die het concept hobby niet snappen en daarom menen anderen in diezelfde hobby te moeten belemmeren.André
Je gaat hopelijk toch ook naar Eurospoor met je diorama? Verse lading bezoekers met nieuwe meningen
Geen Eurospoor dit jaar. Volgend jaar pas weer.
Nee Stephan;dat draadje werd geblokt door de mods en ikzelf even geband vanwege dit soort figuren.
Die trieste roeptoeteraars kan je makelijk negeren, maar een moderator met gevoeligge vinger jammer genoeg niet.Het ware mischien beter van sommige mods van sommige draadjes of themas weg te halen.Grtz,Samuel.
Verwacht je een dergelijk diorama daar ?Denk ik niet dus begrijpelijk dat er verbazing was .Citaat nkob.Sorry Kees, de discussie kwam pas opgang na dat ik foto's had geplaatst.Ze hadden het lef niet om mij aan te spreken op de beurs of ze zijn niet geweest.Het is zo makkelijk om vanachter je PC commentaar te leveren, maar dat zij ik al eerder.Kees.