Zal ik het grapje nog een keer maken?
Beste mede spoorders.Ik heb goed nieuws, volgend jaar zal ik zeker weer op Rail staan, ik heb al dranghekken geregeld en een nummertjes automaat met minimaal 500 nrsvoor 3 dagen.Ik zal het druk hebben om al die mensen die hier hun mening geven met een goed gevoel naar huis te sturen. Met ander woorden, als je niet langs bent geweest kun je ook geen mening over de diorama hebben, want je weet de achterliggende gedachte niet.Overigens bevreemd het mij dat ik op Rail dit jaar maar 1 persoon heb gesproken over dit thema waar hij het niet mee eens was.Toen jullie er langs liepen hadden jullie mij er toch ook over aan kunnen spreken, of niet? Jammer dat ik er niet ben op 30 maart, of blijven jullie dan ook uit mijn buurt?Ik zou zeggen tot volgend jaar. Kees.
Inderdaad, hij heeft niks verkeerd gedaan. Maar de twijfel bij velen geeft al aan dat we zover zijn dat je dit onderwerp niet meer kunt tonen zonder toelichting...het zelfde geldt voor de term negermensen. Daar is ook de racismekaart al van toepassing, terwijl de andere benamingen om de donkergekleurde medemens de benoemen in mijn ogen een stuk mensonwaardiger zijn.Het geeft wel aan hoever de maatschappij op scherp staat tegenwoordig..
Echt