...Maar even serieus: Het is een beladen onderwerp dat je niet vaak ziet uitgebeeld in (spoorweg-) model. Ik ben niet op Rail geweest, maar ik vind het intrigerend om die Duitse machines niet in zwart/rood van de plank van Marklin te zien, maar zelf omgeverfd door de modelbouwer. Ik begrijp dat de bouwer meeleest hier, misschien wil hij een toelichting geven waarom hij dit thema heeft gekozen voor de baan?...
.... Ik begrijp dat de bouwer meeleest hier, misschien wil hij een toelichting geven waarom hij dit thema heeft gekozen voor de baan?
Het vreemden vind ik dat er niemand is die aan mij vraagt wat nu de redenen was om dit uit te beelden....Er is er EEN geweest die werkelijk aan mij heeft gevraagd waarom dit thema, daar op heb ik hem netjes antwoord gegeven en deze persoonging met een goed gevoel weg, ik kreeg zelfs een hand van hem en hij vond het moedig dat ik dit thema toonde.Ik bedoel maar, ga eerst een praten voordat je je voor oordelen hier neer zet.Natuurlijk wil ik de mensen die mij hebben gesteund tijdens deze discussie een bedankje geven.Verder ga ik dan ook niet meer reageren op dit draadje, wil je meer info, kom eens met me praten.Ik ben benieuwd wie zich aanmeld ?