Toch kwam het beladen en ontladen van bagagewagens bijna op ieder station voor, net als bij goederenwagens. Nog een plaatje van de scène voordat de spullen weer in een doosje liggen.
Zeer fraai, waar zijn de discogangers?Technisch vraagje, hoe heb je voedingsleiding onder je module zitten?Gr Koen.
Plak vooral de randen goed vast.......
Mooi werk Richard.Ik ben benieuwd naar het vervolg.Overigens heeft heer Vink ook net klinkers geplakt, misschien heeft ie nog tips. Kees.
Paar vrije uurtjes genomen en verder met de klinkerbestrating van de straat die onder het perron doorloopt. Als bestrating wordt gebruik gemaakt van vellen zelfklevende folie in baksteen en visgraatmotief van Redutex. De rijen kantstenen langs stoepranden en tramrails zijn uitgesneden (2 rijen stenen) en op de ondergrond van 0,3 mm styreenplaat geplakt. Omdat ik niet zo'n vertrouwen heb in de kleefkracht van zelfklevende folie zijn de onderkanten van de strookjes ingesmeerd met Bisonkit. Waar bochten komen, zoals hier op de foto met de middenberm, wordt het lastig de strook met stenen te buigen. Hier zijn alle stootvoegen stuk voor stuk ingesneden en na enige verbitterde krachttermen lijkt het nu toch gelukt om een bocht te maken van de strook kantstenen.De middenberm-met-stoeprand zit hier nog los en wordt naderhand opnieuw (lichter) geschilderd.
Yep de randen zitten goed vast. Vervelend om achteraf te constateren dat de randjes gaan loslaten en opkrullen. Onder het viaduct kom je er later niet meer bij met de handjes.
Het lijkt zo net of er voegen tussen die stenen zitten, terwijl klinkers toch echt stotend gelegd worden…
Dat Asd sfeertje komt er lekker in zo. Ga je ook nog van die echte Amsterdamse straatlantaarns bij maken (met krul)?Rob
Je zou er voor kunnen kiezen om onverlichte exemplaren te maken, dan wordt het een stuk eenvoudiger…En….wat zien ik? Een drie-asser in wording? Rob