Slechts de handrails bij de derde pit in het midden zullen niet conform zijn. Dat was technisch niet te realiseren. Wat wordt bedoeld: in werkelijkheid liepen de handrails door het derde frontseinhuis. En dat was niet te maken, nu zullen ze afbuigen en in de kap naast de derde pit komen.
Ja het blijft een plaatje zelfs zonder verf
Slechts de handrails bij de derde pit in het midden zullen niet conform zijn. Dat was technisch niet te realiseren. Wat wordt bedoeld: in werkelijkheid liepen de handrails door het derde frontseinhuis. En dat was niet te maken, nu zullen ze afbuigen en in de kap naast de derde pit komen. Modelspotter
Dat het technisch niet te realiseren is, is natuurlijk onzin. Philotrain laat namelijk wel de handrails door het derde frontseinhuis lopen.
Met alle respect, technisch onmogelijk vind ik een wat flauw argument.
Met alle respect, technisch onmogelijk vind ik een wat flauw argument. Lijkt me eerder een kostenaspect: Keuzes, keuzes, keuzes De oplossing van Bart lijkt me een redelijk compromis. En anders: Wat met wat zelfredzaamheid bij een Märklin 1100 kan (zonder perronverlichting te veroorzaken) kan bij een Roco 1100 natuurlijk net zo goed.G/H