Volgens mij oordelen we een beetje te hard tegenwoordig.
Soms krijg ik de indruk dat deze beginnelingen uit Leerdam even meteen op Brawa niveau moeten zijn of hoger.
Al met al vind ik dat Exact-Train de laatste tijd gigantische sprongen vooruit maakt. Niet alleen met de NS Hbs (sorry voor de samenvatting), de verbeteringen in de tweede oplages van de Oppeln wagens en hun ambitie. Soms krijg ik de indruk dat deze beginnelingen uit Leerdam even meteen op Brawa niveau moeten zijn of hoger.
Sorry Sander, maar nu negeer je dat de 'beginnelingen' uit Leerdam zelf zo'n grote broek aantrekken en zich op Brawaniveau of eigenlijk hoger wensen te positioneren. De ronkende teksten en de prijsstelling verhouden zich gewoon niet tot zoiets basaals als een veel te lange koppelboom. Dat moet je niet raar opkijken als mensen daarover wat te zeggen hebben.
@ Sander: bedenk ook nog even dat de Hbis GÉÉN ExactTrain product is, maar afkomstig is van een Deense producent ...
2. Ik ben het er niet mee eens als een foute koppelboom blijkbaar al de hoofdrede is een model af te schrijven.
Zulk soort draadjes beginnen me steeds meer te irriteren. Het eindeloos terugvallen op de (kleine) problemen van een model, zeuren over de ontbrekende objectiviteit van bladen en reviews.. we blijven maar mensen.
Nah, en iedereen heeft gelijk. Het zou al heel veel schelen als iedereen de terechte opmerkingen slechts 1 keer zou noemen en dan af te zien van de Privé of Story uitspraken dat het een 'grof schandaal is'. Nee, ik weet het. Het zijn niet die exacte woorden, maar jullie snappen het wel.