Ten eerste worden je personeelskosten twee keer zo hoog, en het merendeel van die gesubsidieerde concessies kan juist kostenbesparend door de conducteur achterwege te laten (halvering van je personeelskosten) en daardoor word het financieel om die treinen überhaupt te laten rijden.
En mijn opmerking over ervaring en routine trek je nu een beetje uit zijn verband, ga jij maar 5x hetzelfde stuk op één dag rijden in dezelfde richting... Dan slaat routine door en is de kans nog groter dat je je de 5e keer ergens in vergist...
[knip].... ga jij maar 5x hetzelfde stuk op één dag rijden in dezelfde richting... Dan slaat routine door en is de kans nog groter dat je je de 5e keer ergens in vergist...
Ik vind ook dat de krant/media ronduit gelijk heeft.Stel je bent schilder en krijgt de opdracht om de kozijnen te schilderen, dan controleer je ook eerst of het hout niet verrot is. En dat doe je niet op slechts 2 plekjes van in totaal vele kozijnen. Want dat is niet controleren, een representatieve steekproef of niets doen. als je klaar bent en t glas valt eruit omdat alles verrot was kun je niet gaan schermen met niemand heeft mij daar opdracht toe gegeven om t te controleren. Ik moest alleen schilderen.
Goedkoop is en blijft natuurlijk altijd duurkoop.Oost-west gaan alle sporen niet best.Bij het eerste spoor in achtienhonderd zoveel was de ondergrond al niet goed en ze willen dat niet toegeven en wel goed doen.Het is geen kwestie van geld, het is een kwestie van oostwest niet al te best.Leiden-Utrecht enkel spoorBreda Den Bos enkel spoorZwolle- Emmen enkelspoorNijmegen-Kleef enkel spoor, maar geen trein.