Maar hij blijft dan wel bij één topic.
Als ik kijk hoe snel de lijst van "recente berichten" doorschiet dan worden er heel veel topics aangemaakt die slechts een paar hits opleveren."Mijn trein heeft een lekke band"..... Dan de vraag Hoe los ik dat op.....?
Maar waarom zou een hoog aantal hits een doel zijn?Dit leest als een lelijke sneer naar beginners die eenvoudige vragen stellen, waar ze op dit forum vaak snel een antwoord op krijgen. Dat ook na jaren nog is terug te vinden omdat het niet tussen 42.000 andere berichten staat.Wie is er nu nog geïnteresseerd in reactie 26.401, van drie jaar geleden, over de Tielse Kontenkloppers? Oftewel: er is wat mij betreft niets mis met een topic met één duidelijke vraag en een paar verschillende antwoorden.Volgende onderwerp graag
Met dit in het achterhoofd misschien?
Komend weekend komt er weer een mooie stoomloc in beeld.
Ja het is jammer (zonde) dat ze zo'n mooie loc hebben voorzien van deze dikke en lelijke ruitenwissers.Dat hadden ze toch makkelijk anders kunnen doen!
De winnaars van het raadplaatje van afgelopen weekend zijn:#Bas (Basilicum) !#Erik (741230)#Frank (Frank 123)#Jelmer#Henk (Lobomotion69)#Kees (puntenglijder)#Dirk Jan (DJV)#Michiel (Vroeger)#Ben (Benrail)