Ik kon er maar niet achter komen op welke plek die plaat maar niet wilde passen. Uiteindelijk bleek het de betonnen achterwand waarvan ik veronderstelde dat die vlak was. Niet echt dus. Er hoeft maar een klein verschilletje in te zitten en dan deugt je uitgangspunt niet.Het is goedgekomen .Nou ja goedgekomen?Ik moet de houten onderconstructie nog maken. En daarvoor is het weer nodig dat je sporenplan vastgelegd is, want ja, die wisselaandrijvingen mogen niet in conflict komen met de houten regels.Dus ben ik nu eerst bezig het sporenplan uit te zoeken.En daarbij blijkt dat m’n ontwerptekening afwijkt van de realiteit (lees: de sporen die er al liggen). En dat heeft weer als gevolg dat ik de plaat aan het einde iets te krap heb afgezaagd. Dus zal ik er nog een stukje plaat aan moeten breien.Het is allemaal wel te doen, maar alles kost veel meer tijd dan ik gedacht had.
De ontbrekende schoorsteen uiteindelijk toch gevonden!Ik had hem in een best logische doos opgeborgen. Daar had ik inmiddels al verscheidene keren in gekeken. Maar dus toch weer niet goed gezocht zoals bleek, want die schoorsteen lag er wel degelijk in.Herkenbaar?Dat je iets zoekt maar er straal overheen kijkt? Mij overkomt het telkens weer......
Herkenbaar?Dat je iets zoekt maar er straal overheen kijkt? Mij overkomt het telkens weer......