Goedenavond,Ik snap niet zo gauw waarom mensen altijd zo veel rails op een bepaalde ruimte willen hebben.
Hoe is de verbindingen tussen de 3 losse "puzzelstukken"Ik zie 3 stukken waar de rails ineens ophoud,op t groene vlak zowel ri rood alsook ri blauw en in t groene bovenstuk mis je "bewust"een stuk rails ?
Mijn huidige project vond ik al weer te groot/langdradig en ik heb de ruimte ook voor andere dingen nodig.Als ik weer ga beginnen houd ik het simpel.Gr Arnout.
Ja, mis je bewust. Ik heb alleen de zichtbare sporen afgebeeld. Je kunt aan de verdikkingen aan het einde van de "benen" zien dat er lussen en klimspiralen zijn. de minimum radius is 40 cm. maximale helling is 3,3%. en alles past goed over en onder elkaar langs.
Je treinen zullen kort moeten zijn en dan nog alles boven de 3% bevordert het slopen van gemotoriseerde treinen in een snel tempo.Men stelt niet voor niets als uiterste de 3% regel en het liefst des te minder hellings percentage,des te beter
Ik vermoedde al klimspiralen.Maar met dat max percentage wat jij nu opschrijft weet ik niet of dat dat goed komt.