Deze trein zal NOOIT, maar dan ook NOOIT, een brandende tunnel of een tunnel vol rook binnen gaan.Mens en machine hebben lucht nodig om te ademen en om te kunnen werken!!! en die lucht is er in een tunnel vol rook en giftige gassen nou net niet!!! Op het plaatje is te zien dat het om twee gewone locomotieven gaat die bediend moeten worden door een Mch, Dus............
Ik heb het niet fout.... Mijn commentaar was op deze trein, die met de twee losse locomotieven.
Die beiden Triebfahrzeuge des Zuges sind wende- und doppeltraktionsfähig und unter anderem mit Video- und Wärmebildkameras, Fern- und Breitenscheinwerfern, gelben Rundumkennleuchten und Tunnelfunk (800-MHz-Band) ausgerüstet.[3] Mit den technischen Sichthilfen soll der Zug auch bei Sichtbehinderungen durch Rauch und Nebel gezielt gesteuert werden können.
@Simon Goede bijdrage Weet jij hoe ze de modules over de rails voortbewegen? Duwen of zit er een motortje in? (...)