De belasting op de z21-app staat hier op zich los van
maar op dit moment zou ik wel graag willen de print de commando's vanaf de z21- of de Digitrains-app op de tablet op een betrouwbare manier naar de X-Bus op de z21 transporteert.
De beide V-bakken zijn nu volledig technisch gereed. De enkelsporige met het wissel kan dienen als aftak naar de branchline:............Het wissel zit, geheel tegen mijn principes, helemaal aan het einde van de bak. Het kan niet anders, anders werd de boog te klein. Het is nu tevens een experiment, want ik heb het wissel met 4 of 5 schroeven stevig vastgeschroefd, op de foto nog met drie:...................Leen.
Ons rijweekendje met de BMB-baan in Stroe zit er weer op.........met een compleet nieuwe digitale aansturing van zowel onze fiddle yard van ruim 7 meter ...............De digitale besturing van de mainline-fiddle yard voldeed naar verwachting.............................
.............na elke kortsluiting - het waren er echt veel - moest de FY eerst gereset worden voor we weer verder konden. Dat laatste gaf uit onbegrip - want dit hoefde vroeger nooit - ook nog flink wat extra kortsluitingen.
Ik ben inmiddels met twee WAMmen aan het stoeien geweest en ik krijg er met één verbinding, maar krijg er geen lok meer mee aan het rijden.Vreemd, omdat we er in 2016 vijf of zes werkend hadden. Henk heeft er ook nog twee en gaat die ook testen.