Anwendung: schließen Sie diesen Verteiler an Ihren Digitalverstärker 10764 oder an die multiZENTRALE, multiZENTRALEpro oder Z21 an. Sie können dann bis zu 4 Digitalverstärker oder Booster (10764/10765) anschließen, die dann jeweils weitere 3A für weitere Gleisabschnitte bereit stellen. Jedes angeschlossene Gerät wird also automatisch zu einem Booster.
Nu alleen nog het aantal secties. Ik denk minimaal aan:1 sectie met 3A voeding t.b.v. Keerlus 1 plus de FY.1 sectie met 3A voeding t.b.v. Keerlus 2 plus een stel bakken.1 sectie met 2A voeding t.b.v. de overige bakken.Misschien een beter idee? Kom maar op hoor.
Als de Pug vanaf de kleine voeding naar de grote reed, dan hoorde ik heel even een snerpend geluidje: "PIEP". Ik vraag me af of dat schadelijk is.
Misschien is het verstandig om de railspanning met een regelbare voeding te effenen.Ik heb wel zo'n voeding maar die heeft niet de juiste plug. Waar kun je losse Rocokastjes-pluggen kopen?
Dan nog even dit: Normaal schijn je 3 boosters op je centrale te mogen aansluiten, maar zou je met deze verdeler misschien 4 boosters op je centrale kunnen aansluiten?:
Ik heb trouwens nog niet gekeken wat er bij het aansluiten van 4 boosters kan gebeuren. Worden alle loks dan misschien ineens stoomloks? Weet iemand dat?
Heel graag, Michael. Dan kan die ook getest worden.Leen.
Op een gegeven moment mat ik 5V verschil bij de sectieovergang, maar de lok ging er probleemloos overheen.
Ronald, bij jouw opmerking over de verzwakking van het DCC signaal bedoel je waarschijnlijk het signaalverlies door de RJ10kabels en de verdelers onderweg.