Helaas sta ik in een hele lange rij voor het laser snijden. Tim Horn doet zijn ontwerpen en laser snijden tegenwoordig all fulltime als enige inkomsten, maar tot het eind van het jaar zit hij helaas al mudvol.Genoeg tijd dus om te sparen en meer nuttig voorbereidende werkzaamheden. Ik ga, in samenspraak met Tim, proberen de laser snij delen zelf te ontwerpen. Dat scheelt toch weer tijd en kosten.
Mogelijk ga ik zelf alles ontwerpen/tekenen t.b.v. laser snijden. En ik kan altijd nog andere laser snij opties opsporen i.p.v. Tim, want nog een half jaar moeten wachten is wel erg lang.
Tim's ontwerpen en laser gesneden producten hebben werkelijk een vlucht genomen in de Brtitse modelbouw wereld. Hij doet dit werk aan huis nu binnen 6 tot 12 maanden na de start al geheel fulltime, op een beest van een reusachtige machine die hele 4'×8' (125×250) sheets kan laseren.
Nu ik niet meer deel neem aan de BMB, de maatvoering er ook niets mee van doen zal hebben en Martin heeft aangegeven om te komen in het werk en BMB orders alleen via Leen te willen uitvoeren, val ik weer terug op mijn 1e keuze van laser gesneden.
Wil eerst wel eens zien of je uberhaupt bakken gaat maken. Ik voel een afstel aankomen..