maar het lijkt mij sterk dat e.e.a. zo te configureren is dat een trein ook werkelijk precies op een nuldoorgangvan de DCC signaal binnen komt. Komt de trein op de piek van het DCC signaal is die 100mA gevoeligheidniet voldoende om de stroom ook werkelijk tot die 100mA te beperken lijkt met.Als ik er naast zit mag iemand mij dat uit leggen.
LK200 is op de postMaarten.
M.a.w. waarom de keerlus dan niet spanningsloos maken en zodra er een locmet z'n wielen binnen komt de spanning via de deze loc meten op de keerlus en de bijbehorende spanningop de lus schakelen ?Mijn ruwe vermoeden is dat je zo zonder kortsluiting toch slechts 4 aansluitingen op de module nodig bent.Als dit inderdaad op deze manier werkend te krijgen is dan is een kortsluiting helemaal niet meer te recht-vaardigen lijkt me.
Als de schakeling volgens bovenstaand concept zou werken, zou er ook geen kortsluiting ontstaan en kan er met zeer kleine detektie stromen gewerkt worden.