Als ik zo die twee Duitse dieseltreinen zie Jeroen, lijkt het erop dat je geen bovenleiding aan gaat brengen. Ik vind "die twee Duitsers" een verrassende verschijning in Ermehuizen. Kwamen dat type treinen anno 1974 voor in Nederland?
Jazeker, dus dat is geheel natuurgetrouw.@Jeroen: in post 49 staat een Ibes met Chiquita reclame (heb ik trouwens ook). Je weet dat Brawa met een re-run komt met een ander nummer? Artikelnummer is 48342.
Fraai werk Jeroen! Die bagagewagen staat ook nog op mijn lijstje. De rest van de trein is bij mij aanwezig. Omdat ik de operatie met het verwijderen van de dakkoepel niet aandurf wacht ik al tijden op het uitbrengen door een fabrikant van een bagagewagen met glad dak. Dat heeft Roco al eens gedaan heb ik begrepen, maar dat model heb ik nog nergens aangeboden gezien.
Nou ik zelf ook met mijn station aan het bouwen ben. Valt mij pas goed op hoeveel er wel niet anders is aan dat van jou.. Nogmaals bedankt. p.s. ik heb je tegeltip ook gejat
Frank: bedankt voor je adviezen en hulp bij het samenstellen van deze trein!
En in het allerergste geval, wanneer je het toch nog weet te verprutsen,
Geloof me, gooi die 'angst' overboord en probeer het gewoon. Je zult na afloop trots op jezelf zijn!
Gaat ie niet doen, heb hem daar ook al toe proberen te bewegen.