Ik zie op de laatste foto, van de nog kale dijk, opeens een treinaanwijzer staan. Daar heb je t vast al eens over gehad. Is dat zelfbouw? Ik ben gewoon te lui momenteel.....
Even iets anders tussendoor, want kort geleden vond ik deze op het www:Bron: Wikimedia.org, Het Utrechts Archief, item 153958.Deze CTA uit 1969 (station Amersfoort) is PERFECT voor Ermehuizen. En dan komt dit mooie forum weer goed van pas, want mede forumlid Daniël van Lieburg (modelrailparts@gmail.com) wilde deze CTA wel voor mij 3D-printen. En gisteren ontving ik het resultaat:Nu had Daniël mij eerder al luidsprekers van de omroep geleverd en deze kon ik nu meteen op deze CTA plaatsen. De CTA staat nu nog los op mijn perron, want ik wil het hekje om de CTA heen ook nabootsen en dat moet eerst klaar voordat ik de CTA vast zet. Overigens heeft Daniël een metalen staaf onder in de paal van de CTA's gelijmd, zodat je alleen maar een gaatje in je perron hoeft te boren en de paal daarna mooi stevig staat.Na het geheel grijs gespoten te hebben en de CTA velden beplakt te hebben met zelfgemaakte aanduidingen, ziet het geheel er zo uit:Uiteraard behoeft het geheel nog wat detaillering met verf, maar dat komt nog.
Hier mag een muziekje van Mantovani onder...
Ik hoop dat ik ook ooit (…) eens zo ver kom
Geweldig!!! Ik vraag me alleen af welke onverlaat zijn kerstboom daar op de dijk gepoot heeft..
btw lees dat jij zelf de achtergrond heb gefotografeerd en geprint maar met welke dikte papier want standard printpapier lijk mij te dus te dun en kwetsbaar.
Hartelijk bedankt allemaal voor jullie leuke reacties en lovende woorden Tja, ik kan natuurlijk niet in je agenda kijken, maar probeer wat tijd te vinden om heerlijk ontspannen te gaan bouwen.Jeroen
Jij onverlaat...
Ik bouw me een slag in de rondte, maar vooralsnog met alleen materieel (binnenkort waarschijnlijk meer hierover). Baan is voorlopig nog utopie vrees ik ….. ruimte en zo.
Die achtergrond heb je echt heel mooi uitgevoerd. Waarmee heb je het geprinte papier op de geschilderde plaat geplakt?Groet, Mark