dus als je me op weg zou willen helpen met het werkend maken van de kraan
Komt het in werkelijkheid ook voor dat een dergelijke kraan op een vaste plek op een kade staat, of zijn het eigenlijk altijd verrijdbare kranen?
Komt in orde!
Er zijn vaste kadekranen, in de middeleeuwen al wel; met menskracht dmv een tredmolen Die van jou is wel bedoeld om te rijden, getuige de "rollerskates" waarmee hij is uitgerust.Een stukje rails is al voldoende. De kraan kun je stationair laten. Vanwege de beweegbare giek heb je toch 3 graden van vrijheid: hijsen, draaien, uitzwenken giek.
Moet bij die bruine 2200 de bovenste pit niet gewoon wit zijn.
De eerste klassen van de trekduw: zaten die in de regel niet tegen alkaar aan? Er staat me ook iets bij dat een tweede eerste klas alleen voor kwam bij een vier-rijtuigtrein. Zullen vast wel weer uitzonderingen op zijn ;-)
Jup, maar ik snap dat her voor fabrikanten allemaal wat verwarrend aan het worden is Groeten Edwin.
Mooie zandbunkers zo.Ga je er nog logo's/opschriften opplakken en vervuilen?