Netjes, ziet er goed uit! Jeroen. Hoe is het veder met de 1146? Piko… Al omgebouwd van dc naar ac? Groetjes David :-)
Fijn dat je het even laat zien.👍Ik heb er laatst ook nog een gedaan. Het was voor mij al weer een paar jaar geleden, moest me wel weer even goed concentreren.
Meest storend naast het raampje vind ik de naad. Is dat ook weg te werken?
Nee, de 1146 moet nog even wachten. Een paar maanden geleden had mijn blauwe Roco 1160 een onderhoudsbeurtje nodig. Nadat ik dat gedaan had en de kap weer voorzichtig op het chassis wilde zetten, moet de kap in het midden aan beide zijkanten een mm wijken, zodat de kap over de nokjes op het chassis kan zakken en de kap daarmee vastgeklikt wordt. Welnu, de kap vond het nodig om op het moment van vastklikken van onder tot boven en vanaf het midden tot aan de cabine te scheuren. Dat ellendige euvel komt wel vaker voor bij bepaalde Roco producties van begin deze eeuw. Er is zelfs een speciaal draadje over op dit forum met de meest weerzinwekkende foto's. Ik heb daarop besloten dat de Roco 1160 vervangen moest worden door een Piko 1157. Dus dat is gebeurd en nu moet er eerst weer even gespaard worden voor de 1146.....Al met al aardig wat werk aan de Poki Hondekoppen, maar ze knappen er echt enorm van op als zeg ik het zelf.Jeroen
Dat kun je wel zeggen ja. Ik ga weer sparen.... Onderhand spaar ik voor meer proje ten dan ik heb .... 🙃Valt er aan de binnenkant van die naad niet amteriaal te verwijderen zodat het nauwer aansluit? Heb dat eigenlijk nooit bekeken. Je hessitation snap ik volkomen.