Duidelijk en helemaal mee eens.Had even de indruk dat het op mijn opmerkingen sloeg maar het was als voorbeeld aangehaald. Gelukkig voor de TS hebben wij er geen verstand van en komen onze adviezen volledig uit de lucht gegrepen.
Ik ben al een keer of 4 bij miniworld geweest en daar is het heel veel groter maar alles is wel dicht op elkaat gebouwd.Ik wil best afwijken maar 2 hoofddingen wil ik er zoizo in hebben dubbelspoor en t carsystem.
Een ovale baan heb ik zelden gezien op een beurs.
@remunj t ging volgens min niet over het tandrad. T ging over de stijging en daling zonder tandrad
De 8 cm speling is alleen op de plek waar de trein binnenkomt. Daarna zal deze nog wat verder gaan afdalen.
Een ovale baan heb ik zelden gezien op een beurs. Meestal waten het module banen met niet al te ruime bochten en de rest liep recht in het midden. De namen daarvan weet ik niet meer.
@tijgernootje en remunj. Ik begrijp jullie commentaar en daarom daag ik jullie uit.
Ik zou graag van jullie dan een baanplan op dit formaat willen zien van 2 bij 3 meter en met de open oppervlakte in het midden van waaruit alles bestuurd gaan worden. De treinen moeten kunnen rond rijden en naar het schaduwstation kunnen rijden. T station om de bovenopbouw moet minimaal 2 meter zijn. Er moet met dubbspoor gereden worden en er moet een 4 sporig station in liggen. Diagonale linnen mag uiteraard maar niet veelste grote bochten. Zoveel mogelijk recht. Er moet faller car system in 2 richtingen kunnen rijden.
Op drie meter bouw je geen geloofwaardig station waar lange ICE's en InterCity's en zo stoppen. Misschien in N, met wat fantasie.Maar je moet doen wat JIJ wilt, je hoeft je niks van al die raadgevingen aan te trekken, het is JOUW baan.
@ Eric dit is een geval van een betonplaat voor t h**fd van enkele meters dik en niet anders
We vinden je baanplan eigenlijk niet zo goed.