Als je deze voorzichtig een klein stukje naarbinnenbuigt kan je de kap los halen. Dit kan met een horlogeschroevendraaier. Niet te veel kracht zetten anders breken ze misschien af. De nokjes aan de kant van de coupés zijn helaas niet zichtbaar, maar als je ze aan één kan los hebt kan je hem schuin eraf halen zie de onderstaande foto de ICK uit elkaar.
Is in de echte (1:1) 1e klas ICK deze ruimte achter het witte raam gevuld met stoelen of iets anders? Zo ja, is dit een enkele rij stoelen of aan beide kanten of iet heel anders?
Fleischmann heeft van die soort van strepen ( spanten ) op het dak.Roco is glad.Hoe zit dat met werkelijkheid?Er zijn weinig ICK fotos te vinden op het internet.
Met afdelingenkant bedoel je de kant waar het witte raam zit en waar je tegen de stoelen aankijkt?
Ik zie weinig strepen op het dak.
Ik kom nog even terug op de draaistellen. Ik weet niet precies wat er fout aan is, maar volgens mij horen die remblokken daar niet thuis.Ik heb net ontdekt dat je die remblokken heel gemakkelijk van het draaistel af kan halen zonder een mes of ander grof geweld.Als je het draaistel er af haalt haal je de wielen er uit, dan zie je dat er een plaatje onder zit geklikt waar de remblokken aan vast zitten. Als je dit plaatje er uit klikt heeft het draaistel geen remblokken meer.Maar ik weet niet of een ICK draaistel wel of geen remblokken heeft, volgens mij namelijk schijfremmen aangezien ik op foto's weinig remblokken kan vinden.