....Dat de straal van dat boogje in het schaduwstation niet anders kan worden dan 357,5mm per sectie spoor en dus op ong 77 cm uikomt is niet anders....
Dat is een recept voor falen. De boog is te krap, en de helling wordt te stijl. Levert alleen maar ellende op. (been there, done that, en velen met mij).
Dat de straal van dat boogje in het schaduwstation niet anders kan worden dan 357,5mm per sectie spoor en dus op ong 77 cm uikomt is niet anders.
Lukt dat namelijk niet dan heeft het verder bouwen totaal geen zin meer.
Wat doe je liever: afgaan op de theoretische mogelijkheden die een Excelfile aangeeft, of afgaan op de tips en adviezen van (al dan niet door schade en schande wijsgeworden) modelspoorders hier? Hierbij dan nog één keer:
Lukt dat namelijk niet dan heeft het verder bouwen totaal geen zin meer.Dan gaat alles van de bovenbouw af en verkoop ik de huisjes en scenery spullen en dan wordt het een langwerpige kale vitrine kast en thats it.Meer kan ik er nu even niet van maken,t spijt me ten zeerste
Ben altijd bereid om dingen anders te doen,als dat niet zo zou zijn dan hoef ik ook niet telkens meningen en tips te vragen Voor wat betreft dat bochtje rechts,is het gewoon echt niet anders,onderstaande is max.Fleischmann 6024 MODEL-rail, H0 Lengte: 45º Radius: 357,5 mm Buitendiameter: 745 mm Gebogen rail.Tenzij ik besluit om de muur van de schuur uit te breken en in de brandgang verder te gaan,maar dat gaat m dus echt niet worden