Heej Koen.Heb zelf ook de conrad wisselaandrijvingen gebruikt icm de gewone fleischmann wissel (zonder bedding)Wat ik gedaan heb is in het palletje waar je de wissel mee bediend bij hand bediende wissel zeg maar, daar heb ik een gaatje door geboort (dus door het kopje van het palletje)Dan de wissel in rechtdoor stand zetten en door het palletje heen in je plaat boren en dit het zelfde doen met de wissel in de afbuigende stand.Dan het palletje even uit je wissel trekken en vervolgens de gaten verder doorboren met een iets grotere boor en de gaten met elkaar verbinden zodat je een sleuf krijgt.Vervolgens palletje weer terug steken, wissel aandrijving onder de plaat en de rest kun je wel raden.Op deze manier hoef je geen gaten in de bedding van je wissels te maken en blijven ze hun waarde houden mocht je ze ooit van de hand willen doen.gr Richard
kan dit makkelijker en sneller
Waar haalt iedereen die dunne blauwe schuimplaten vandaan? Ik kan ze hier in de omgeving van Tiel niet zo gauw vinden en we hebben hier toch een aardige keur aan bouwmarkten.