Opgejut door collega’s, die bouwen aan Trambaantjes en daar heel lang over doen, omdat ze overal interieurs inbouwen…
…… maar eenmaal ingebouwd, zie je daar geen barst meer van
Huizen met een gevel ‘in vlucht’ zijn niet verzakt, maar zijn met opzet zo gebouwd, waarschijnlijk om op de hogere verdiepingen meer ruimte te krijgen bij een kleinere (dus goedkopere) perceelgrootte.
Maar vooral kinderen spotten dat soort details verbazingwekkend snel.
Beste Rob,ik heb begrepen, tijdens diverse stadswandelingen (in Dordrecht en Utrecht) dat het scheef naar voren bouwen van de voorgevel diende om gemakkelijker de goederen via de takel omhoog te tillen zijn. Door het scheef bouwen komen de goederen tenslotte niet tegen de onder verdiepingen aan tijdens het hijsen naar boven.
..... het pand dat je zelf geheel hebt gebouwd en dat ook nog naast het verbouwde pakhuis staat is neem ik aan ook geheel zelfbouw? Heb je de platen met een laser oid. gesneden of volledig met een hobbymesje? Groeten, Christoph
En laat je niet opjutten, zéker niet door die rooie van mij De vorige poster is inderdaad mijn oudste zoon... Frans
Ik ben niet van plan verlichting in de huizen te maken; de modules worden goed uitgelicht om het daglicht te imiteren en dan zie de verlichting in de huizen toch niet....Dus kunnen de ramen ondoorzichtig worden en... het scheelt weer wat interieurs... .